' Min nya "hårfärg"



Bilderna är tagna med min mobilkamera så det är lite dålig kvalité. Här har ni iallafall bilder från under färgning och efter färgning. Som ni ser på bilden längst till vänster var jag knallorange, och då en aning orolig.. jag tänkte "nu är det jag och Pippi Långstrump". Visst, det blev lite bättre efteråt men jag vet inte om jag ska tycka det är en katastrof eller om det är okej?! Ja här har ni ju bilder på mig som HELT osminkad också.. jippie..

Just nu sitter jag och äter en frukost bestående av fil med banan, ett glas proviva svartvinbär och en mandarin. Mums! Nu ska jag försöka fixa håret och sminka mig sen begär jag mig till skolan, där jag blir kvar hela dagen och kvällen.. kommer hem strax efter 21 ikväll, suck. Har möten och en massa annat. Ha en bra dag! P U S S : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0