Uppdaterar igen!

Nä vet ni va? Jag kan inte låta bli att skriva här fast jag har den andra bloggen. Men samtidigt vill jag sära på vardag och foto, så det får bli såhär. Tråkigt att det inte blir en blogg med både text OCH bilder men, jag tycker om att skriva och jag tycker om att fotografera och därför tänker jag skilja på text och bilder i bloggarna. Så ni får ta det som det är, välj vilken ni ska läsa eller läs båda vetja ;)
Jag har ju inte uppdaterat sen jag började jobba så jag tänkte berätta lite om det.. Jag började ju den 6 augusti, jobbade mån-tor sen blev jag sjuk. Hade haft ont i halsen till och från i flera veckor men sen när jag började där (antagligen) då bröt det ut på riktigt. Ni vet ju själv, barn och virus som sprids hela tiden och speciellt nu på hösten. Så, jag låg hemma i halsfluss fredag-måndag, började jobba på tisdag igen och sen dess har jag varit ledig 1 dag, tror jag. Annars jobbar jag varje dag måndag-fredag än så länge :) Imorgon är jag också ledig så då ska jag passa på att ta vara på den tiden och göra lite nyttiga saker så som redigera bilder, gå till min gamla skola och fixa lite med mina betyg, och sånt ni vet. Sen på kvällen blir det utgång! Sista kvällen som det är fredagsrocken på parken, så då passar vi på.
Nu ska jag käka lite mat, sen ska jag på Yoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0