Vill du bli fotograferad av mig?

Jag fotar. Bild av Therese.


Jag skulle gärna vilja fotografera personer. Så om ni är sugna på att bli fotograferade så säg gärna till! En fördel är ju om vi känner varandra, hehe. Isåfall kan vi komma överrens om plats, kläder & smink och sånt tillsammans :) Jag fotar med min Nikon D80. Det kan vara allt från gravida, småbarn, stora barn, vuxna människor, äldre människor; ja vad som helst! Några bilder jag tagit:





















Som ni kanske ser har jag inte många bilder på människor! Därför vill jag fylla mitt lilla utrymme med det! :)


Kommentarer
Postat av: Josefin M

Fan va roligt att du fotograferar då :D visste inte att du var så grym :D

2009-09-02 @ 21:53:11
Postat av: Hannah svarar

Haha! Så grym är jag väl inte men jag jobbar på det ;D

2009-09-02 @ 22:24:56
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: Tolis

Nejdå det är inte så lätt. Börja samla lite? bara att skriva till massa folk att man är med, hehe

2009-09-03 @ 12:25:15
URL: http://carolinetolshagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0