5 saker du inte visste om mig!

Onödigt, men roligt (?) vetande...



1. Jag är expert på att kasta pennor i golvet. Varje lektion kan jag kasta pennan i golvet upp till 3 gånger...

2. När jag var i 5-års åldern hade jag inga tänder alls. Jo, jag fick ju tänder som alla andra småbarn, men sen hade jag någon sjukdom som gjorde att jag tappade emaljen vilket resulterade i- inga tänder. Jag har säkert någon gammal bild jag kan slänga upp så ni får se underverket.. haha

3. Jag måste ju erkänna att jag är väldigt rädd av mig. Vilket min pojkväns mamma har lagt märke till, kan jag lova. Hon är nämligen lärare på den skolan jag gick på när jag gick på grundskolan och då vid halloween hade de gjort en spöktunnel i källaren på skolan... gissa vem om var räddast? Och gissa vem som påminner mig om det än? Sen för att nämna andra rädslor jag har så är det bl.a: spindlar, mörker, höjder, trånga utrymmen, att åka lift, karuseller ja... listan kan göras lång.

4. Jag skulle kunna kalla mig själv som tråkig för jag känner att jag varken har någon speciell musiksmak eller klädstil. Det är otroligt varierande och kan även vara riktigt jobbigt ibland när man inte vet vad man ska lyssna på för musik eller vilka kläder man ska ha idag... jag lyssnar ju liksom på det som spelas och jag tar de kläder som finns i garderoben... (okejjagvetattjagköpernyakläderhelatidenmenjagvetintevadsomärminstil,liksom)

5. Det är väldigt sällan jag är nöjd. Jag kan ge exempel på tapeter i mitt rum. Jag tröttnar väldigt fort.. likaså vad det gäller bloggdesignen eller en ny mobil.. & det är väldigt mycket jag vill ändra på. Mycket vad gäller mig själv.. (Men mycket jag är nöjd med också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0