Simning, solning & bastning.



Den här helgen har varit en rätt så lugn och skön helg!

I fredags efter skolan åkte jag och fotade Ewe och Clara i skogen (se bilder i inlägget nedan). Kommer fler bilder på det :)
Sen stack jag iväg och dansade i 4 timmar, inför uppvisningen vi hade igår. Efter dansträningen åkte jag hem till Clara där tjejerna var, vi lagade lite god mat och spelade spel och myste på, sen sov jag hos Victor.

På lördagen när vi vaknat och gjort oss klar åkte jag och Victor till sporthallen. Han skulle spela match och jag hade som sagt dansuppvisning. Båda klockan 13. Jag var rätt nervös och osäker innan men väl uppe på scenen va det jättekul och det kändes bra efteråt att ha fixat det. Dom filmade tydligen också så vi får väl se om man får se en snutt. Vore roligt faktiskt. Vi visade upp Reebook's kläder.

Efter dagen på sporthallen åkte vi vidare till min morfar där vi fick grymt god mat. Han har fyllt år och sådär. Sen åkte vi tillbaka till Victor där vi var med hans småsytrar och spelade spel å grejer :)

Idag vaknade jag återigen upp hos Victor.. Vi kikade lite på OC och sådär, sen åkte jag hem och hämtade mamma så vi åkte ner på sporthallen och simmade, solade och bastade. Var riktigt mysigt! Sen fikade vi lite i caféterian. Träffade på Victor också så kikade på lite innebandy med honom. Nu sitter jag hemma i soffan med datorn i knäet och ska ta tag i pluggandet! Lugn och skön söndag, ska bli skönt att få pluggandet avklarat.

Hoppas ni haft en bra helg med. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0