3 things 'bout me




♥ Jag tror på "spöken". Inte överdrivet men jag tror absolut att när kroppen dör så vandrar själen vidare..


♥ Jag är beroende av lypsyl. Har varit det några år och har jag inget lypsyl i närheten kletar jag på mig idomin eller läppglans eller något annat liknande ;)


♥ Andra människors mående smittar lätt av sig på mig. Eller jag tar på mig det eller vad man ska säga. Är de ledsen blir jag ledsen, är de glada blir jag glad o.s.v. Om någon mår dåligt så har jag svårt att vara glad också för det känns nästan som jag "tar över" deras känslor ibland :p .



Ps. nu har jag lärt mig hur man använder stativet (haha ja, men bara liite efter..) så det kan bli mer outfit bilder ;)

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: okey, trevligt :)

2009-11-02 @ 22:26:51
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: Fredde

spöken finns, det fick jag liten bekräftelse på i lördags natt! trevlig blogg annars :)mvh Fredde

2009-11-02 @ 23:10:22
Postat av: Hannah svarar

Fredde: Ja det kan jag också erkänna att jag fått bekräftat ;)

2009-11-03 @ 12:12:23
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: Pedersen

Som sagt, det är sjukt vad jag känner igen mig i dig! Känns som att det är en yngre version av mig själv som jag läser : )



Jättefin blev blogg föresten!

Hoppas allt är bra!



/Hon som också tror på spöken och älskar barn, mm : )

2009-11-10 @ 17:47:35
URL: http://metrobloggen.se/pedersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0