Jag spelar för livet, och litar på tiden..

Jag tycker ni är dåliga på att svara på min fråga i inlägget nedan!

Lyssna gärna på låten här medan ni kollar på bilderna :)



Hursomhelst.. jag har haft en väldigt lyckad kväll :) Sofia Karlsson är min idol och nu har jag fått träffa henne! Såhär såg det ut..


Sofia på scenen


Scenen & publiken, det var 898 personer där.


Efteråt blev det fyrverkerier :)


Rosor från trädgården, har inte varit där förut men det var otroligt mysigt!


Mamma & mormor


Sofia signerade skivor


Sofia & jag!


Signering


Köpte den här kudden i butiken


Här är min signerade skiva :)


Ännu en bild från Freluga trädgårdsscen :)

Mycket mysigt, och en lyckad kväll! Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

FYYY....Vad avis jag blir...Kram o Go natt.

2009-08-03 @ 00:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0