' God jul

Nu ska jag och mamma ut och fixa det sista med julklapparna, sen ska jag iväg och fira min låtsasmamma som fyller år idag. Efter det blir det jobb, men sen ska jag hem. Pappa lovade mig en skinkmacka och ett bubbelbad när jag kom hem från jobbet så det kan jag säga att jag ser fram emot!

Imorgon är det julafton gott folk och nu gör jag ett test med mig själv- att inte sitta vid datorn förrän om två dagar. Alltså att jag är datafri under julen. Därför vill jag önska er god jul redan nu!



Hoppas ni får en mysig jul med mycket mat och fina klappar :) GOD JUL FRÅN MIG!

Kommentarer
Postat av: KÄNSLOBLOGGEN - av Patrik PH Larsson

(",) GOD JUL 2009 !!



Jag hoppas att Din jul varit braig och vacker samt att Du fått många julklappar.



I KÄNSLOBLOGGEN ( http://DragonPH.blogg.se ) så skriver jag om hur det är att vara ensam på julen. Jag har varit ensam de senaste 15 åren med bara två undantag. Det finns många ensamma människor därute och jag tillägnar detta års Julaftonsinlägg till dessa personer. (precis som jag gjorde även förra året)



Adda gärna min blogg på BlogLovin' om du finner den intressant. :o)



//Kramar från Patrik "PH" Larsson.

2009-12-24 @ 22:30:56
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0