' Vad jag önskar mig i studentpresent :)


1. Berlocker från Thomas Sabo. Jag har redan armbandet med en berlock och det är bokstaven "H". Annars tycker jag att fyrklövern bl.a. var väldigt fint!


2. Pengar som jag kan ha i sommar eftersom jag kommer ha något jobb eller få studiebidrag längre :)
3. Presenkort Resia för att jag vill skaffa mig erfarenheter och resa, göra roliga saker. Därför önskar jag mig på Resia så att ine folk skulle köpa på olika ställen. :)
4. Klocka antingen en vit som på bilden (plastklocka), eller som den andra bilden, alltså en stor klocka helst brun eller svart. Finns att köpa i Bollnäs, på bl.a. guldfynd för väldigt bra priser. Det skiljer flera hundralappar om man jämför med andra ställen :)
5. "
Flytta-hemifrån-saker
", typ kastruller och sånt som man inte behöver matcha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0