' Sjung om studentens lyckliga dag

Har precis varit i aulan och fått studentinformation och övat på studentsången. Vilken känsla! Snart är det dags. Obeskrivligt :)


Sitter kvar i skolan nu fast jag har slutat, ska försöka plugga lite och sen ska jag följa med pappa på fotvård lite senare. Då följer min lillebror med hem till mamma för han ska kolla på film med mig och Victor ikväll och vi ska bjuda honom på godis. Han fick det av oss i present ;) Han får välja vilken film och vilket godis han vill ;)


Senare ikväll blir det volleyboll och korvgrillning! :) Mysigt mysigt. Lägger upp lite bilder på bloggen senare från när jag och lillebror var på circus bland annat. Puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0