' Sjukt mycket nu.

Känner bara att jag måste få skriva av mig all stress jag bär på. Den 1 juni sätts betygen och det är 25 dagar dit. Vilket betyder att jag måste göra klart allt jag har i skolan innan det för lärarna ska ju hinna rätta också! Och jag blir så sjukt stressad bara jag tänker på det. Jag kliver upp på morgonen, går till skolan, kommer hem från skolan, sätter mig och pluggar och där sitter jag tills jag lägger mig på kvällen. Ändå tycker jag att jag har så mycket kvar att göra! Nej, men seriöst. Nu blir jag ju i Tyskland i 6 dagar också. Får försöka plugga så mycket som möjligt på bussen där man ändå ska fördriva tiden. Allt jag har nu är;
Engelska:
- My big fat greek wedding
- Poems
- The yellow wallpaper
- Sooty - The cats tale
- Tom swallow....
Etik:
- Säg mig sanningen syster
Psykiatri:
- Ninjakoll
- Gilbert Grape
- Förälder med utvecklingsstörning
Samhälle:
- Brasilien
Sjukvård:
- Trafikolyckan
Historia:
- Det 30-åriga kriget och kyrkans splittring
Ja, det är vad jag har just nu och jag märker ju nu också att listan har minskat rejält. Men jag vet ändå inte hur jag ska hinna för många av de här uppgifterna är väldigt tunga och tar inte bara en dag att göra... Men jag får ligga i sen får det brista eller bära. Sen ska jag iallafall inte gå i skolan på minst 10 år!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer klara det! Kämpa på :) Kramar

2010-05-06 @ 15:17:57
URL: http://eriikabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0