' Nya saker :)

Som ni ser är jag väldigt röd. Men hur som helst tog jag hål i örat där uppe. Så nu har jag.. 5 hål i öronen :P Fast bara 3 i just nu.
Köpte hårspray eftersom dom har slutat tillverka den parfymfria. Hur dåligt som helst! Så nu tänkte jag prova med den här och se om jag reagerar eller inte.. de är ju inte lika farligt med hårspray som parfym eftersom det är mycket mindre parfym i en hårspray. Dessutom sprayar jag oftast bak också.. så, jag får som sagt prova.

Köpte också sminkborttagningen där i mitten, hur bra som helst! Också slutligen så köpte jag babyolja. Man blir så mjuk och len av att smörja in sig med det efter man duschat :)
Också här har jag en bild med kläderna. Klänning till höger, toppen i mitten och bikiniöverdelen till vänster. Har inte vågat provat något än men det ser bra ut, haha. Allt utom bikiniöverdelen.. den ser lite stor ut men sånt som visar sig! :) Ni får se en annan gång när jag har kläderna på mig för det är svårt att knäppa på sig själv :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0