' Nu är det över

En lång dag blev det, men nu är jag hemma igen. Rätt så utmattad faktiskt, och hungrig. Så jag tänkte stoppa i mig lite mat och sen kommer kvällen att bestå av pluggande. Jag lyckades ju göra bort mig i kyrkan också men det är något som hör till när jag är i farten har vi väl märkt? Hur som helst skulle jag och en till fadder läsa en hel berättelse, och medan den andra faddern läste kände jag hur jag blev mer och mer torr i halsen och fick allt svårare att andas (har astma) och när vi väl är min tur att läsa igen så tänkte jag försöka än då men det gick åt helskotta. Rösten skar sig och jag lät som en kråka som var på väg att börja grina. Så många fick sig ett gott skratt, speciellt dom som var med i pjäsen och hon som spelade piano, så jag och dom andra kutade ut därifrån och höll på att dö av skratt. Min hals svällde alltså igen men efter lite vatten, medicin och en hostattack blev det bättre. Så, så kan det gå! Haha.


Tänkte bjuda på en bild från dagen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0