' Mitt sista sommarlov

Studenten närmar sig med stormsteg och det känns verkligen! Dessutom har jag fullt upp varje vecka fram till studenten för att inte tala om allt jag har kvar att plugga. Men den här sommaren ska jag bara ta det lugnt och vila. Jag har bestämt mig för att inte jobba den här sommaren för det är mitt sista sommarlov! :) Det handlar inte om att jag är lat för jag har sommarjobbat sen jag var i 14-årsåldern. Det handlar snarare om att jag för en gångs skull ska ta det lugnt och samla nya krafter för nu ska jag förbereda mig för det verkliga livet. Där jag ska ta hand om mig själv och försörja mig själv.


Jag ser verkligen fram emot den här sommaren, jag ska göra saker som jag mår bra av! Jag ska ha roligt och jag ska slappa! Jag ska bli brun! Sola, bada, resa, grilla, umgås. Jag ska läsa alla böcker som jag fick när jag fyllde år som jag inte hunnit läsa än p.g.a allt plugg (Twilight och Sophie-Kinsella böckerna). Sen ska jag vara i sommarstugan så mycket som möjligt! Umgås med båda mina familjer så mycket jag bara kan, för snart flyttar jag ju hemifrån. Också ska jag gå på fester och festivaler. Se Lars Winnerbäck live. Och åka på Grönan och vara barn igen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det låter som du har en underbar sommar framför dig!! Du om nån ar verkligen värd det.Kram <3<3

2010-05-19 @ 18:07:47
Postat av: sanna

Lars winnerbäck är grym, vi kan juh gå tillsammans:P hehe..

kram!!!

2010-05-19 @ 18:50:31
URL: http://sannacrona.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0