' Klassfest OP07 15/5-10

Therese, jag, Jennie.
Therese, jag, Hanna, Ewelina, Clara, Lindah, Micke.
Ewelina, Hanna, Clara.
Josefin, Micke, Ewe, Hanna, Clara.
Käkar grillat.
Spelade kubb. Hela gänget som var där! Fattades ungefär 8 st.
Malin kom och spelade kubb med oss, vi vann :)
Och dom förlorade.
Micke, Jossan och Lindah.
Malin och jag drog vidare till Bonden, fick träffa Petra & Malin som jag nästan aldrig gör. Sen åkte vi till Emma Pettersson och sa typ hej och grattis, eftersom hon fyllde 18 :) sen hängde vi ute på Ren ett bra tag tills vi tog en promenad och åt och sen tog en taxi hem därifrån. Det var alltså gårkvällen :) Nu är det dags för mig att sova! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0