' 1 av 2

Nu har jag gjort 1 av 2 uppgifter som ska göras idag. Fick veta att jag låg på VG-MVG i idrott och fick världens chock. Det trodde jag inte! :) Och nu har jag gjort ännu en uppgift i idrott där jag jobbade för MVG så nu hoppas jag på att få det i kursen. Nu är idrott, sjukvård, engelska, svenska och historiakurserna KLAR! Så f*rbannat skönt :)

Ikväll ska jag och Victor sova hos mormor för hon är bortrest. Så vi ska passa katterna och jag ska påbörja uppgift 2 där. Ska försöka hinna klart med den så jag kan lämna in båda 2 imorgon och sen har jag bara 2 uppgifter kvar! Har förlängt två kurser men känner nu att jag förhoppningsvis hinner lämna in allt innan studenten iallafall så jag slipper ta studenten och ha uppgifter kvar. Dock sätter de betyg på torsdag kl 8.00 men när jag lämnat in allt får jag också mitt betyg! :D
Imorgon ska klassen övernatta i en av våra lärares stuga så nu ska jag packa och handla inför det, sen ska jag sola med Malin J. Sen till mormor och plugga som sagt... Kan inte lägga in bilderna på Malin och Stina för de har kameran med alla bilderna på. Så later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0