' Still sick but it's better

'

Hoppsansa...
vaknade 12:30 alldeles utvilad och utan ont i halsen imorse! Suveränt. Dock kände jag mig inte riktigt frisk än och det har jag fått tydliga tecken på nu.. astman krånglar än och jag började må väldigt illa. Men så tog jag en novaluzid för andra gången i mitt liv och jag kände mig "fri" igen... TACK till Victor's mamma som tipsade mig om dem och gav mig ett helt gäng... finns ingenting som har funkat mot mitt illamående förut men novaluzid is the shit!

Nu har jag fått i mig lite mat också, borstat tänderna och baddat ansiktet med kallvatten så nu känner jag mig rätt pigg igen.. tänk vad mycket så där lite kan göra :) Blir nog hemma från praktiken imorgon med så jag verkligen får vila ut och bli frisk. Nej, nu har jag pratat tillräckligt. Tråkigt att ni bara får höra om att jag är sjuk hela tiden, haha, men jag orkar ju inte göra några roliga inlägg nu så det får bli som det blir. När jag blir frisk ska jag iallafall fota en massa! Dels har jag rätt många "uppdrag" just nu och sen tänkte jag fota lite privat. Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0