' Sjuker



Måste sno den här från Emma's blogg för den är så bra, lyssna på den!


Nu ligger jag i soffan och har ont i hela kroppen, svinont i halsen och ja, ont i alla leder i kroppen känns det som.. gruvar mig för att bli hungrig för jag vet inte vad jag kan äta och orkar inte göra något att äta dessutom.
Har precis avbokat stepen som var ikväll som jag sett fram emot.. fick sjukanmäla mig på praktiken med.
Näe, det här gillar jag inte! Men nu ska jag se det positivt - som att jag får ligga och ta det lugnt för en gångs skull. Det är väl kroppens sätt att säga ifrån och det är ju lysande!...  ♥


Glöm inte att rösta på mig i veckans blogg, klicka HÄR

Kommentarer
Postat av: NinaEk

Så jävla skön låt!

På fredag avslutas VECKANS BLOGG-TÄVLING som du deltar i! Fortsätt ragga röster!

2010-03-03 @ 12:17:33
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0