' sminktips

Tänkte tipsa er om, enligt mig, världens bästa sminkmärke - I.D bare minerals!




I sminkväg finns I.D i foundation, rouge, ögonskugga och läppglans. Jag har alltihop och bara älskar det! Det ser naturligt ut samtidigt som man får lite färg. Det bästa av allt är att det är 100 % naturliga mineraler vilket är bra för dig med dålig hy och mycket finnar o.s.v.

I.D finns att köpa här i Bollnäs på Topp till tå (nere på stan) och Åhléns.

Tips! Kom ihåg att göra ren borsten, all smuts och skit fastnar, jag lovar - ni märker det om ni spolar av borsten. Gör gärna ren dem med varmvatten och tvål och låt borstarna torka över natten. Vilket märke ni än använder såklart :) När jag börjar få finnar brukar jag se det som ett tecken att rengöra borsten..

Vill ni att jag ska göra ett inlägg med före och efter bild när jag sminkat mig med I.D?

Kommentarer
Postat av: Frida

ja, det vill jag se iallafall :)

2010-03-03 @ 10:19:29
URL: http://fridaae.wordpress.com
Postat av: Frida

ja, det vill jag se iallafall :)

2010-03-03 @ 10:19:53
URL: http://fridaae.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0