' Hårfärg

Tänk när jag hade den här hårfärgen! Tror det var 1:an på gymnasiet. Och det var så blankt, lent och mjukt. Älskade det!



Just nu sitter jag nyduschad, nerbäddad i sängen och trycker i mig en riskaka och ett glas fruktsoppa. Har nyss färgat håret, vet dock inte resultatet ännu då fortfarande håret sitter blött och inlindat i en handduk. Ska kolla senare om det blev något. Är rädd att det inte syns. Meningen var att det skulle bli blondare. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Vänner och sen försöka sova lite tror jag.. känner mig så trött. Ikväll blir det andra avenyn :) ♥

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Ja det är inte lätt det där :) Men jag läste någonstans att man ska äta kvällsmat efter man tränat (om man tränar på kvällen alltså) och bara äta något lättare innan, men helst 1-1,5 timme innan. Så nu prövar jag med idag :p Har ätit lite ägg och yoghurt efter Center-passet och väntar med middagen efter jag varit på powerwalken :)



Ang. hårfärgen så tycker jag ju passar bra i blondt men tror du skulle jättebra i mörkbrunt! Jag tycker att de som har blå/gröna ögon passar bäst i mörkt för det framhäver ögonen ännu mera! :) Men det är bara min åsikt! :)



Krya på dig!

Kramar

2010-03-10 @ 17:49:57
URL: http://mypedersen.blogg.se/
Postat av: desiree !

härlig blogg!

kika gärna in hos mej <3

2010-03-10 @ 18:04:36
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0