' Bild & Frågor

Känner ni igen tjejen i boken? ;)


Läsning:
Bloggar & bok så är det just nu Alkemisten som jag skrev om. Den är faktiskt bra :)
Låt: ingen än så länge
Mat: Kyckling och ris
Vill ha: en frisk kropp så jag kan göra allt jag planerat
Favorit: åh, jobbig fråga.. haha
Köp: Nothing at all
Humör: Typ bra humör :)
Göromål: duscha, laga mat, läsa, kolla på Vänner
Borde: plugga lite till
Längtan: Helgen!
Beroende: Datorn
Roligaste: Det vet jag inte än, dagen har ju knappt börjat
Tråkigaste: Att jag är sjuk :(

Kommentarer
Postat av: Tette

Är det Hannah kanske? :)

2010-03-10 @ 17:55:25
Postat av: hannah

Japp det är jag ;)

2010-03-10 @ 19:03:30
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0