' Frukost och OC

Ostfralla och varmvattenchoklad. Gött!
Mindre gött är att jag har mensvärk. Klagar inte på smärtan, är bara orolig att den blir värre.

En bra sak är att jag har två jobb på gång den här veckan, dels det jag var på jobbintervju för i Söderhamn, och nu ett nytt där jag blev uppringd. Sökte aldrig jobbet men det är mitt drömjobb och det vore guld värt att få det jobbet! Så nu håller jag tummarna för det. Ska dit imorgon vid 12-tiden så får vi se sen!
Nu ska jag kolla på OC och invänta fiiinvädret så blir det nog till att gå ut och få lite färg sen!

Ha en bra dag, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: ja, jag har med haft en bra helg :)

händer annars?

kram

2010-06-21 @ 11:34:30
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0