' Fotoalbum m.m.


Idag har jag varit hos Ellinor och hälsat på henne och lille Melker. Han var så liten å söt :)

Har precis kommit hem, cyklade från stan och granbergsbacken innan mitt hus är inte att leka med så min puls är hög därför ligger jag i sängen och slappnar av innan jag ska laga mat åt mig och lillebror :p
På vägen hem stannade jag och köpte två fotoalbum så jag kan sätta in alla "speciella" foton eller vad man ska säga, i dom. Från Tysklandsresan, balen o studenten, mina fotograferingar med mera!
Resten av dagen tänker jag tillbringa hemma, själv. Alltid gör man något eller är med någon men ibland är det skönt att vara själv också därför har jag bestämt mig för att vara det resten av kvällen :) Så då ska jag passa på att;
- Sortera alla bilder jag ska framkalla
- Fixa klart laget till brännbollsyran
- Försöka hitta någon som vill göra min design (?)
- Kolla på OC
- Kolla klart på "En shopaholics bekännelser"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0