' Förberedelser

Såhär ser altanen ut just nu. Golvet är inte lagt än och så men det får vara. Jäklarns vad dom kämpat med altanen nu för att hinna till studenten :) morgon till kväll i flera veckor.. nu går det iallafall att duka där, bra det!
Inglasade dubbeldörrar :)
Stort blir det!
Mamma och mormor är fortfarande igång. Fixar iordning inför salladen imorgon..
Mamma skär gurka..

GUD vilket intressant inlägg. Och vill ni veta en till sak? Jag sitter i sängen och latar mig.. känner mig så aktiv..
Om ni tycker det är intressant att veta vad vi ska bjuda på imorgon så kan jag ju berätta det. Vi ska bjuda på pastasallad med fetaost, bacon och kyckling med mera. Till det blir det mangorajadressing och vitlökssås och hembakt bröd :) också lite annat plock såsom oliver, avocado, räkor, kex, vindruvor och melon.. Till efterätt blir det typ 5 olika sorters kakor och bullar plus hemgjord glass.. ja, vi ska äta ihjäl oss :) JA, det ska bli gott. Och nej, jag får ju inte glömma champagnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0