' Dåligt samvete

Jag har lite dåligt samvete för att jag inte räcker till och hinner med alla. Men det är väldigt mycket som ska fixas inför balen och studenten plus att alla arbeten ska in, för man kommer ju liksom inte tillbaka till skolan mer. Jag har bara ett, ETT arbete kvar nu och är så lycklig över det. Men det är en fördjupningsuppgift som jag jobbar för MVG på så den tar lite tid. Har inte hunnit börja med den än men ska försöka hinna göra det ikväll.
Nu har jag provat skorna, klänningen och smyckena och allt passade och klänningen var det perfekt längd på så nu kan jag andas ut för det :) Har även varit och solat och köpt väska till balen. Så resten av kvällen kommer alltså bestå av pluggning och helkroppsrenovering. Har faktiskt redan skickat in 2 arbeten idag så nu kan jag stryka dom från listan.
En annan sak man vill göra innan man tar studenten är att träffa klassen så mycket som möjligt för om 8 dagar skiljs vi åt och man vet aldrig om man kommer att träffas hela klassen nå mer. Nu har vi ju varit på ÖA i två dagar tillsammans, imorgon är det bal och på fredag brännboll, sen klassfest hos mig och efter det utsparken.
Veckan därpå har vi också ett par dagar tillsammans då vi ska hem till en av våra 2 mentorer och sen ska vi till Orbaden. Sen är det bara 2 dagar kvar till studenten. Men efter det lovar jag att ha all tid i världen. Det är därför jag inte tänker jobba i sommar för jag ska framför allt ha tid för mig själv men också hinna träffa alla jag vill träffa och göra allt jag vill göra, innan verkligheten börjar som kommer att fortsätta livet ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0