' Eclipse / Sthlm

Tänkte bara skriva av mig lite innan ska sova, för imorgon rullar ju bilen mot Stockholm vilket jag sett fram emot som bara den. Ska bli skönt att komma bort och göra någonting med familjen. Kommer ju dock sakna Victor men han ligger här bredvid mig i sängen nu så jag får träffa honom innan jag åker :) Nu låter det som jag ska vara borta i 2 veckor men det är ju bara 3 dagar, haha.

Vi tänkte kolla på Eclipse nu, utan svensk text dock men det får duga. Någon som sett den? Vad tycker ni om den i så fall?
Jag vet inte hur det kommer att bli med uppdateringen där borta, har jag internet så uppdaterar jag som vanligt annars kanske det blir ett blogginlägg från mobilen bara.
Men ni får ha det bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Sweet Life Style

vad bra (:

2010-07-14 @ 00:38:05
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0