' Barnvakt

Klev upp i morse och åkte till Orbaden med tjejerna, men hann bara kliva ur bilen i princip så insåg vi att det var alldeles för kallt så vi åkte till Växbo och badade i en varm pool istället. Har precis kommit hem nu och om en timme ska jag till grannen för att vara barnvakt så nu ska jag försöka få i mig lite mat och slänga mig i duschen innan jag går dit. Efter barnvaktandet kommer Victor och vi ska troligtvis till golfbanan och slå lite golf, om vi orkar :)
I helgen ska jag och Victor vara barnvakt åt hans småsystrar från fredag-söndag. Och så har vi bestämt att vi, utöver det, ska ta det lugnt och bara vara vi två eftersom vi nästan aldrig är själv utan det alltid är kompisar med. Inget fel med det men man behöver vara själv också så det ska bli skönt faktiskt.
Det blev mycket barnvakt nu. Torsdag-söndag. Hur som helst, nu blir det mat som sagt innan jag svälter ihjäl. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0