' Tjejkväll


På bild: Ewe och Clara H.
Just nu lagar vi mat för fulla muggar, det blir fläskfilé med potatisgratäng, bea och en grönsallad med fetaost och avocado. Mums! Låter frestande va? Förstår det. :) Jag befinner mig hos Clara Holm med Hanna, Josefin, Ewelina och Clara. Får nog fin besök av Emelie och Martina senare också. Sen ska vi spela spel och när vi känner oss nöjda drar jag iväg till Vigge och sover där. Imorgon är det skola... suck.. men som tur är så är vi ju iallafall lediga på måndag istället :) Nu ska jag sluta babbla och hjälpa till här. PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Clara

men ååh, vilket fint inlägg gumman ;)

2010-01-15 @ 22:52:25
Postat av: Hannah

Svar: hihi ;) Tack för igår!

2010-01-16 @ 14:54:38
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0