' Presenter



- En shopaholic får en syster av Sophie Kinsella
- Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer

Bättre böcker kunde man nog inte välja till mig! :) Nu har jag tre böcker av Sophie Kinsella och har läst ännu en. Superbra författare som rekommenderas :) "Om jag kunde drömma" har jag inte läst än men jag verkligen älskar filmerna.

Alla presenter:

Av mammas familj: Pengar som ska gå till kameratillbehör :)
Av pappas familj: Pengar som ska gå till kameratillbehör :)
Mormor: Pengar, påslakan och en låda med sy-tillbehör
Farfar: Pengar
Farmor & Roland: Pengar
Jens, Rakel, Martina & Pär: Boken till höger på bild + "Bath & shower, Bodylotion, Massageolja".
Nadja & Clara: Boken till vänster på bild
Ann & Esbjörn, Annica & Amy: Pengar
Kusinerna: Pengar
Gunnel & Tuve: Costa boda "skål" (har 3 olika nu) + ett armband
Lotta & Christer: T-shirt med tryck
Ewa & Bengt: Pengar
Marianne & Hans: Godis och pengar
Victor: Inte fått ännu
Edith & Ines: Ett superfint armband!


Tack allihopa! :) Om 30 minuter fyller jag år.. hihi. Bara 18 i 30 minuter till alltså.. ojoj vad stor man blir ;)

Kommentarer
Postat av: Nikki

åh, grattis på födelsedagen! :) och "om jag kunde drömma" är hur bra som helst, lovar att du kommer att vilja läsa de andra på en gång sen ;D

2010-01-11 @ 19:27:41
URL: http://nikkinikkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0