' Pepp angående hårfärgning

Ibland måste jag säga att jag är rätt bra på det där med att vara positiv! Just nu har jag en anteckning på min mobil som ligger där så fint i bakgrunden. Anteckningen lyder såhär:

Pepp: Alla som redan älskar mig kommer älska mig fast jag färgar håret brunt! Jag skulle "köra på" så nu kör jag på! Vad är det värsta som kan hända? Det är bara ett jävla hår!!!


Man måste faktiskt våga här i livet! Och prova på nya saker. Ta steget liksom. Jag ska sluta vara rädd för förändringar så nu kör jag! Sen får vi helt enkelt se hur det blir. Och som sagt; vad är det värsta som kan hända? det är bara ett jävla hår.

En sak är säker och det är att om 5 månader är det studenten och då ska jag boka en tid hos frissan för att färga tillbaka till mitt blonda. Så ni kan vara lugna.

(Ursäkta mina svordomar)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Helt rätt Hannah; det är ju bara ett jävla hår!:) Du ändrar hårfärg; inte dig själv som person o hur du är! kram för att du törs; själv är jag en kyckling när det gäller håret skrattar

2010-01-27 @ 15:57:51
Postat av: Hannah

Cicci: Haha :) eller hur! jag håller på å färgar nu så vi får se hur det blir :)

Men du måste våga du med!

2010-01-27 @ 16:21:17
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: Cicci

Kanske det:)...jag satsar på att våga säga till och ifrån nu, så får vi se hur det blir med håret i framtiden :D

2010-01-27 @ 19:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0