' Ont i halsen



Ikväll har jag nästan skrivit klart historia-uppsatsen och jag är så stolt över mig själv. Klockan är 23:07 och jag ligger vaken i sängen. Har inte ens gjort mig iordning för natten, men inte har jag dåligt samvete för det. Jag har nämligen fortfarande ont i halsen och är därför sjukanmäld imorgon. Dels för att jag inte får bli sjuk till på söndag när vi har konserten, och dels för att jag inte kan vara i skolan när jag är förkyld p.g.a min parfymallergi. Tråkigt men sant..


Men jag skall icke klaga, det har kunnat varit värre.


Min mamma är världens sötaste.. hon kom hem till mig ikväll med magmedicin, halstabletter, hamburgare, minimorötter, fanta och 2 stora ben & jerrys! (Jag förstår om ni är avundsjuka och nej, jag tänker inte dela med mig av min mamma;). Så det blir alltså ben & jerrys framför serien "vänner" imorgon! Det är nog det bästa med att vara sjuk. Att kunna ligga i sängen helt utan dåligt samvete och bara ta det lugnt och göra må-bra-saker. Ni kan även förvänta er några kanske, roliga blogginlägg imorgon :) Puss & kram, sov gott allihop! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0