' Oftast relaterar man en bild till en känsla.








Alla bilder utom den sista är tagen av mig, alla bilder är från förra vintern.
Oftast relaterar man en bild till en känsla...

När jag ser på de här bilderna känner jag lugn och frihet. Varför? Det var iallafall inte som det är nu, vilket jag tycker är tråkigt. Jag får en speciell känsla av de där bilderna, kanske för att jag var så nykär (förra vintern) och jag svävade på rosa moln mitt i kalla (som jag inte ens kommer ihåg var kall) vintern. Ja vem vet. Idag är det 140 dagar kvar av skolan. 5 månader. 5 månader av ett liv är ingenting! Efter dessa 5 månader i tiden jag har kvar i skolan ska jag leva livet. För då börjar livet! Jag ska skapa lugn och ro i mig själv, finna nya intressen, jag ska bli mitt gamla jag igen. Den vanliga Hannah Söderström.


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Vilka super fina bilder :)

2010-01-22 @ 09:44:17
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0