' Krångel med bloggen

ÄNTLIGEN! När man har som mest blogg-inläggs-idéer då ska blogg.se krångla? Typiskt. Men jag har några saker att garantera er kära läsare faktiskt:

- Ett bildinlägg om min kväll, kommer upp snarast.
- Ev. h&m beställning.
- Ett inlägg med produkter och smink jag använder mig av.
- Ett inlägg med vad jag kommer garantera er om min statistik här på bloggen ökar.
- Ett inlägg där jag visar vad jag ska köpa för ny kamerautrustning.
- En kategori tillägnad Mimmi, med bilder, videos och mina tankar kring allt.

Skulle det vara något?

Det suger att man inte kan förprogrammera inlägg här på blogg, som man kan på devote.. så istället får man förbereda inläggen och spara dem i utkastet tills det är dags att uppdatera igen.. det suger även att man inte kan välja typsnitt eller storlek på text. Aja, nog med klagande från min sida. P U S S P Å E R ♥

Kommentarer
Postat av: Clara :)

mhihi, man kan ändra typsnitt och storlek på text i stillmallen ;D

Kram

2010-01-17 @ 11:13:45
URL: http://claraolfssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0