' Jag ska gå en massagekurs!




Häromdagen satt jag och mamma och pratade lite, så bad hon mig klämma lite på hennes axlar för hon hade ont, så jag gjorde det. Sen fortsatte jag massera och hon tycker jag är väldig duktig! Och själv tycker jag ju att detta bara är roligt! Så vi kom fram till att det skulle vara ett bra sätt att tjäna pengar på o.s.v. Så vi bestämde att när jag tar studenten så ska jag gå en massagekurs och skaffa mig de tillbehör som behövs, böcker, massagebänk, oljor, ja allt möjligt. Sen ska vi fixa iordning stugan ute på gården där jag ska få massera! Superbra. Dessutom om jag köper en ihopfällbar massagebänk så kan jag åka runt på olika arbetsplatser och massera. Skulle vara riktigt roligt :)

Kommentarer
Postat av: malin

låter ju himla bra det där! :) och jag tror ett sånt jobb skulle passa dig perfekt!



svar: ja, det skulle det verkligen vara. vi får ta o prata mer om det :)

2010-01-28 @ 15:57:08
URL: http://malinschon.blogg.se/
Postat av: pappa

jaaaaaa

2010-01-28 @ 19:26:40
Postat av: Åsa

Det låter superbra tycker jag!! <3

2010-01-29 @ 09:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0