' Hannah - 19 korta svar



Jag är
jag?
Jag gillar att vara med min pojkvän
Jag äter när jag är hungrig
Jag säger ja till alldeles för många saker
Jag ger mig sällan in i sånt som jag inte tror att jag ska klara av
Jag duktig på att ställa upp för andra
Jag stör mig på folk som tror att dom vet allt
Jag läser tidningar, eller böcker om dom är riktigt bra
Jag är vackrast när jag känner mig fin och har gjort något fint
Jag skrattar åt min humor
Jag är en typisk osäker person
Jag har aldrig tyckt om blodpudding
Jag är lycklig över alla fina människor jag har runtomkring mig
Jag trivs inte när jag känner mig obekväm
Jag är dålig på att lägga upp vardags-bilder på bloggen
Jag är rädd för spindlar, mörker, trånga utrymmen m.m.
Jag älskar mina familjer
Jag uppskattar folk som bryr sig
Jag tror på det "övernaturliga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0