' Tre sanningar om mig

  

* När jag gick i mellanstadiet klippte jag mina ögonfransar. Jag har alltid haft långa ögonfransar och en gång efter idrotten sa en tjej i min klass att hon tyckte det var fult med långa ögonfransar.. så vad tror ni inte jag gjorde? Lyssnade på det såklart och åkte hem och letade fram saxen. Som tur var växte dom ut till sin normala längd igen :)

* Det är först nu det kanske, senaste året/halvåret som jag börjat vara noga med ansiktsrengöring inför natten. Jag har aldrig gjort det förut och om jag ska tvätta bort sminket har jag gjort det med tvål och vatten eller då såklart duschat. Och jag kan säga att jag har ändå alltid haft babyhud och aldrig några finnar, typ en någon enstaka gång.

* Jag är rädd för nunnor! Jag såg skräckfilmen "The Nun" på för några år sedan. Någon mer som sett den? Hur som helst så trodde jag att det var för några år sedan jag blev rädd för nunnor. Men mamma berättade nu att jag alltid varit det, ända sen jag var liten! (det är okej att skratta, haha) Och nu när vi åker till Frankrike i juni, alla faddrar från konfirmationen, ska vi bo på ett kloster med en MASSA nunnor. Jag är redan skraj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0