' Träningskollage

 

 

Kollage av mig

 

Är så peppad på att träna så ni anar inte :)

Jag som hade planerat att gymma idag också visar det sig att vi ska på kalas istället. Men det måste gå att lösa på något vis.

Jag funderade lite på om jag skulle starta en ny blogg (och ha kvar den här) som bara innehöll Hälsa, träning, mode och skönhet. Men jag insåg att det skulle bli för jobbigt att driva två bloggar och sen är det ju bara bättre om jag kan fylla ut den här bloggen med något nytt eller vad man säger. Då är det ju bättre jag "fixar till" den här bloggen. Jag är lite sugen på en ny design faktiskt..

Nu ska jag göra mig iordning för att åka på kalas. Puss, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Gulligt:)

2010-02-27 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0