' Step

Har nog aldrig varit så peppad på att träna någon gång, som jag är nu. Har flera pass inbokade och ikväll blir det step! :) Tänkte vara snäll att laga mat till mamma kommer hem från jobbet eftersom vi har stressigt iväg allihopa då. Mamma och Victor ska ju på bandy och jag ska iväg före dom till och med.

Har iallafall pratat med Victor nu litegrann om att jag ev. flyttar till Gävle till hösten.. och han lät positivt inställd till det så det känns skönt. Med positivt inställd menar jag att han tycker det är bra att jag pluggar och att han kommer och hälsar på mig på helgerna o.s.v. Så det är bra att han tar det så, slipper jag bli kluven. Han gör det så mycket enklare för mig den pojken ;) Sen finns det som sagt både helger och lov och det är inte omöjligt att åka hem under veckorna heller. Jag överlever nog! Nä, nu ska jag kolla vad det finns för mat hemma.. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0