' Jag har hunnit med mycket idag



Jag känner att jag är på hugget idag!
Det är nästan så att jag får mer energi av att göra saker än av att bara sitta still vid datorn. Det är nog ganska logiskt också kanske..

Idag har jag:


- Vaknat upp med Malin och kollat på en film
- Bloggat tre gånger
- Städat, dammsugit, vädrat och skurat mitt rum
- Bakat 50 bullar
- Tagit reda på i köket


.. och klockan är bara 16 :)  Nu ska jag duscha och göra mig klar för om en timme ska jag vara borta på middag. Sen ska jag hem till Victor :) Jag älskar söndagar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktiga Hannah!

Tack för gårdagen, den var kanonmysig o som vanligt grymt rolig! :)

2010-02-14 @ 16:17:51
URL: http://malinschon.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tusen tack för de goda bullarna!:) JAG tyckte att de var extra goda för de inte var så söta! Kram och ha en fortsatt bra Alla Hjärtans dag från fam SNOK:)

2010-02-14 @ 19:54:57
Postat av: mormor



klok som vanligt! Att hänga vid datorn kan i längden bli att man blir instängd o osocial.

Bra att Du inser att livet utanför är värdefullt.

Tck för goda bullar.

2010-02-14 @ 23:27:30
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: Hannah

Cicci: Vilken tur att du tyckte om dom! :) Jag är inte helt nöjd med dom, jag tyckte om dom, men det var ju första gången så jag tror dom blir bättre nästa gång ;)

2010-02-15 @ 12:03:30
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0