' I skolan

Hallå där!

Sitter i skolan nu och skriver på en MVG uppgift, om depression. Har skrivit klart tror jag men min lärare skulle kolla igenom den och se om hon var nöjd. Jag hoppas det.. så har jag ännu en uppgift att stryka och mitt efterlängtade MVG.

Torsdag-fredag ska jag vara i skolan/hemma och plugga istället för på badet eftersom jag blev allergisk. Så nu jäklar ska jag beta av några uppgifter! På måndag börjas det på gymmet vilket jag ser fram emot.

Idag är det tacos i skolan. Inte varje dag. Inte tackar vi nej till det heller.
Bara så ni vet ska vi på läger i helgen i undersvik så jag är lite rädd att jag inte kan blogga då :( Om jag inte tar med datorn och hoppas att det ska vara internet där.. ja vi får se..

Nu ska jag kila. Puss :) ♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Har du tid att träffas imorgon en sväng innan två nån gång? Ska till skolan och ha möte med Nina efter akupunkturen

2010-02-18 @ 16:56:15
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0