' Hallelujah som ni väntat på



Kom ihåg: Jag har aldrig sagt att jag är bra på att sjunga! Det här är första gången jag står på en scen och sjunger inför publik och det låter förjävligt... var bara det jag ville säga. Det låter bättre nu och det lät bättre i kyrkan, det säger både Victor och Åsa om jag frågat. (åh jag som skulle sluta med alla bortförklaringar) Det var iallafall mäktigt att stå där med kören bakom sig och jag blev en erfarenhet rikare.

 Jag ska försöka lägga in en video när jag sjunger nåt annat å de låter bättre.. Jag blir alldeles svettig av att kolla på den här videon för jag skäms, haha!


Kommentarer
Postat av: Frida

men du :) jag tycker iallafall att det var jättebra o jag önskar att jag var där och fick lyssna live :)

2010-02-28 @ 23:15:35
URL: http://fridaannalinnea.blogg.se/
Postat av: Karin (pappas kusin)

Det låter väl jättebra det där!!! Otroligt modigt att stå på scen och sjunga inför en fullsatt kyrka..... Jag säger det igen, vilket otroligt projekt du har gjort!! jag blir alldeles rörd, speciellt för att jag jobbar med så många svårt cancersjuka......

2010-03-01 @ 10:57:25
Postat av: Hannah

Tack så mycket!

2010-03-01 @ 11:01:04
URL: http://hannahsdays.blogg.se/
Postat av: :)

lägg upp videos från konserten i kyrkan, hörde att den blev lyckad :)

2010-03-01 @ 19:53:20
Postat av: Hannah

Om jag har möjlighet kan jag göra det :)

2010-03-01 @ 21:50:12
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0