' At home

Hej allihop. Nu är jag hemma igen :D

Har haft en otroligt rolig helg med en massa skratt och mat. Jag har nog inte skrattat så mycket på flera år som jag gjort denna helg. Det roligaste med helgen var såklart alla sjuka lekar och komikern Jacke Sjödin som var där och pratade - grymt rolig. Och mat har vi som sagt ätit hela tiden. På fredagen fick vi korvstrogranoff och ris, på lördagen fick vi pasta- och kycklingssås, på kvällen tacos och marängswiss till efterätt och idag morotssoppa(blä). Emellan målen har vi fått fika så vi har ätit typ med två timmars mellanrum! Så vi har inte gått hungriga.

Det vi har varit på är en utbildning som heter "Sofia", för oss konfirmandledare. Det var ungdomar från Bollnäs, Uppsala, Järvsö, Hudik tror jag och några fler ställen.

Eftersom jag inte kunnat bloggat på hela helgen (och därmed nästan fått panik) så fick Malin gästblogga lite ;) och nu kommer jag hem och ser världens sötaste text i inlägget också. Tack för det!  ♥

Nu ska jag göra mig lite klar sen åka ner på sporthallen igen för att kolla när Victor spelar innebandy. Det är visst en viktig match idag, för om dom vinner den här vinner dom serien och får hoppa upp till division 1. Inte illa :)

Bloggar mer senare idag.. känner att jag är på hugget :) Livet leker. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0