' Skola, plugg, prov, blablabla.

Jag undrar hur trött jag kommer vara idag.. låg vaken sen 06.00 imorse och läste på till mitt prov som jag hade 08.00.. prestationsångesten you know.. Men nu har jag gjort provet och det kändes bra så jag behöver nog inte göra något omprov vilket var mitt mål! :)
Trots att jag pluggar och pluggar känns det inte som att min hög sjunker.. nu ska jag plugga samhällsuppgiften och hoppas på att det går framåt. Börjar inte förrän 10.10 idag. Nu ska jag sluta babbla, ville bara uppdatera en sväng.

Ps. blir inte mycket till bloggande den här veckan för jag måste verkligen plugga, varje jävla dag. Hela jävla tiden. Har ni tur kommer det upp nåt! Puss på er alla ♥

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Ja och det blev riktigt gott också! Du borde testa, hur enkelt som helst! Gå på känslan bara :)



Hoppas du får massa gjort i veckan så att du kan ha ledigt i helgen! :)



Kraam

2010-04-19 @ 21:55:10
URL: http://mypedersen.blogg.se/
Postat av: Tova

Tjohej... du är utmanad i min blogg :D

2010-04-21 @ 13:20:42
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0