' Grillat!

Åt årets första jordgubbar igår + grillat! Det var inte sista gången kan jag lova. Kanske ska fjäska lite för mamma om att få göra det ikväll också.. det var sjukt gott :)

Jag, Malin & Victor åkte hem till Victor efter skolan, skrev en handlingslista och sen for vi och handlade till kvällen. Efter vi handlat klart åkte vi till Ren, hämtade Johan och Martin och satte oss på Combigrillen och åt mjukglass, sen tillbaks till Victor där vi började på med maten. Det blev grillat kött, hemgjorda klyftpotatisar, grönsallad med avocado och fetaost, grillade majskolvar, tsatziki och bea! Mums ♥
Efter maten åkte vi till Malin i Segersta och red. Clara, Victors lillasyster, följde också med :) Alla tre killarna red och både dom och hästarna var jätteduktig så det var jättekul! :) Måste åka dit och rida mer! :) Det är ju så kul.
Men nu ska jag ta tag i mitt plugg. Eller ska jag kolla ett avsnitt vänner först? ja det ska jag nog ;)

Kommentarer
Postat av: Elle

Här är det bara bra. Har vårstädat i trädgården idag. Härligt med vår ;)

2010-04-24 @ 12:22:43
URL: http://ellec.blogg.se/
Postat av: Pedersen

Jasså? Ja alla kan ju utveckla sina gåvor och har man viljan kan alla lära sig. Jag tror vi som är "känslo-människor" (jag chansar och tror att du också är det, för det är så man lärt känna dig i bloggen, därför jag känner igen mig så väl i dig) har lite lättare än andra faktiskt. Vi känner mer. Sitter du och kollar på tv och pang så börjar du tänka på Mimmi, fast utan anledning (inget påminde dig eller så) då kan du till 98% vara säker på att hon är alldeles bredvid dig, att hon är där.



Jag tycker absolut att du ska gå till mamma på kurs, hon ska ha en snart igen! Alla brukar vara jättenöjda och trots att det bara är 2 dagar så hinner man utvecklas otroligt mycket! Så det tycker jag du kan unna dig :)



Ha en trevlig helg!

2010-04-24 @ 14:39:08
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0