' ett något udda betéende.

Ibland kan jag bli fruktansvärt obekväm och bli otroligt irriterad. Vet ni varför? - Mitt rum är ostädat.
Det blev så nyss så jag var bara tvungen att skriva om det. Och nu kan jag inte kalla mitt rum ostädat, egentligen. För det är ju städat, grejen är den att det ligger en extra madrass på golvet sen helgen (som till och med är bäddad) och sen ligger det en hög med ihop-vikta kläder på byrån och jag håller på att drabbas av panik. Jag lovar att om jag bara skulle ORKA ta reda på det där skulle jag känna mig sååå mycket mer bekväm men ja, det är obeskrivligt.
Så blir jag på dåligt humör och allt känns skit.
Ibland kan jag känna likadant när jag känner mig typ, oduschad. Om jag inte kan duscha då på momangen (fast jag egentligen hatar att ta steget att faktiskt kliva in i duschen) så blir jag på dåligt humör och det känns som att världen rasar.
Näe, vet ni vad? Om jag har duschat och alla saker ligger på sin plats i mitt rum, då kan jag slappna av.
.. känner ni igen er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0