Sång och yoga




Igår hade jag min första sånglektion. Det var hur kul som helst! Så nu ser jag bara fram emot nästa gång.. :) och jag fick, tur som jag hade, sjunga hallelujah! Efter sånglektionen drog jag hem och gick med hunden sen till Victor och åt middag. På kvällen var jag på yoga första gången i hela mitt liv faktiskt. Visst det var skönt i början och slutet, men i mellan- var det riiktigt jobbigt.. så det är ingenting jag kommer gå på igen. Det var liksom inte jobbigt för jag kände inte att jag "tränade", det var mer slitsamt för kroppen typ. Kan inte förklara det bättre :P Men jag anser iallafall att när jag är vig och mjuk i kroppen kan jag gå på det igen...

Nu är det iallafall fredag! Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, vilket ska bli mycket skönt! Förutom då när jag ska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0