Idag, just nu och ikväll..

Idag har jag; gått i skolan till 4, haft sjukvård hela dagen, gjort rent åt fisken, försökt övertala mamma att börja dansa med mig..

Jag har precis upptäckt; att vi har "män som hatar kvinnor"-boken(YES) och att andra avenyn finns att se på internet nu!!

Nu ska jag; spela in "Idol 2009" 's första avsnitt så jag kan se det när jag har tid, skjutsa ner lillebror på stan, lämna tillbaka böcker på Bibblan, hämta min styvbror, äta middag, byta om.

Ikväll ska jag; sola med mamma, gå på säsongens första dans-träning (det är egentligen andra men jag missade första).



Igår hade jag ingenting att göra (eller jo det hade jag, jag borde pluggat, städat, sovit och kollat på filmerna jag lånat) så, iallafall så åkte jag till Mimmi. Victor ville också ha lite sällskap så vi gick och mötte honom sen gick vi tillbaka till Mimmi och hämtade bilen, hämtade upp Johan och bestämde oss för att åka till ett spökhus på Bolle. Jag filmade när vi gick i skogen och allt, så jag tänkte slänga upp videon här när jag har tid så ni kan få höra våra fina sånger vi sjöng för att lugna nerverna, och våra skrik när killarna tyckte dom skulle vara rolig och skrämma oss. Haha! Men jag kan förvarna er med att det är mest svart hela filmen eftersom det var kolsvart ute. Men det är sånt man får ta! Tänkte att det kan vara kul eftersom jag inte har någon fantasi överhuvudtaget vad det gäller videoblogg.. efter vårat lilla skogsbesök så åkte vi hem hit alla 4 och sov.

Nu ska jag åka! ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

Fin blogg du har tjejen! :) <3

Gå gärna in på mi blogg, oxh ställ en liten fråga i frågestunden. :)

2009-09-08 @ 19:44:28
URL: http://linneassidor.devote.se
Postat av: Dia

Hej, du har jätte fin blogg :) skulle du kunna kolla in min blogg och kanske lämna den med en kommentar? :)

2009-09-08 @ 22:10:47
URL: http://xxangelxx.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra`?

2009-09-08 @ 23:44:01
URL: http://londontjejen.bloggproffs.se/
Postat av: Ella

Svar; Ja, jag har kommit på dom frågorna själv :P

Du kan få sno dom om du länkar till min blogg, och ber folk svara på mina frågor också ;) Hehe.

Kram

2009-09-09 @ 07:32:51
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0