Draft: Sept. 29, 2009

gjorde lösnaglar igår på salong, riktigt tjusiga är dom nu faktiskt ;)

Ikväll har jag dansat å dansat, i hela två timmar. Det blir mycket dans den här veckan. Först 2 timmar idag, 2 timmar på torsdag, 4 timmar på fredag och uppvisning på lördag!

Nu har jag precis duschat och sen gjorde jag i ordning lite popcorn som jag skulle motivera mig själv med för att kunna plugga samtidigt. Men så insåg jag att det är för sent för att plugga nu så det blir nog bara att läsa en bok..

Imorgon är jag slutar ska jag ev. fota några brudbuketter som en tjej på lärling har gjort. Sen ska jag hem och slänga i mig något att äta för att sen gå iväg och vara barnvakt till Edith och Ines :) Efter barnvaktandet blir det middag på Tranan med lite folk. Det händer liksom grejer hela tiden.. :-)

Godnatt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vart gjorde du dom & vad kostade det? :)

2009-09-30 @ 12:27:24
Postat av: Hannah svarar

Jag gjorde dom hos "Lotta's" på stan här i Bollnäs och det kostade 450 när eleven gjorde dom :)

2009-09-30 @ 22:45:19
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0