Dagens frågor




Senast sedda film -
my big fat greek wedding

Senast köpta skiva - Sofia Karlsson's

Sparar till - framtiden

Väntar på - just nu väntar jag inte på någonting

Pålägg som gäller - ost just nu

Dagens dryck - pepsi (y)

Senaste boken du läste - håller på och läser Oliver Twist.

Senaste maträtten du åtPasta med kassler och ädelostsås, typ.

Senaste klädesplagget du bar - just nu; strumpbyxor, body och cardigan.

Senaste repliken du yttrade - Typ "hejdå" eller något till min mor som åkte.

Senaste personen du pratade i telefon med - min mormor, ska få några stickade tröjor av henne! Så sa att mamma var på väg för att hämta dom.

Senaste personen du fick brev av - H&M & halebop.

Senaste gången du sov - Inatt till 09:55 imorse!

Senaste saken du köpte - Det kommer jag inte ihåg.

Vad har du gjort idag - vaknat, varit på första träffen med de nya konfirmanderna (jag ska vara fadder).

Gillar du svarta kläder - Ja men det är tråkigt med bara svart så om man piffar till någon detalj med med lite färg så!

Hur tidigt stiger du upp - ca 6:45 när jag ska till skolan. Åtminstone så ringer klockan då.....

Hur många par skor har du - Typ 10 kanske..

Var har du ont - magen, mensvärk gillar vi inte..

Kan du stå på händer - nej va

Vad lyssnar du på för musik nu - allt & inget i princip. just nu försöker jag hitta några bra låtar jag kan sjunga till på mina sånglektioner.. (har nämligen fått det i uppgift)

Vad tycker du om idrott - om det är en rolig idrott så tycker jag det är väldigt bra, det är skönt efteråt och man blir mycket piggare!

Vad har du för klocka - två "o.n.e klockor" som är mina favoriter men använder ofta mobilen också.

Sämsta sport - oj.. jag vet inte om jag kan komma på någon sådan, troligtvis finns det väl ingen dålig sport eftersom många utövar den kanske, men det finns däremot många sporter jag aldrig skulle ta mig för att prova. Och det är t.ex: curling, höjdhopp o.s.v, brottning, ja ni förstår... däremot har jag faktiskt provat på de flesta sporterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0