Måndag 22:18

Idag efter skolan gick jag och simmade igen, den här gången med Evelina. Så skönt efteråt och man känner sig så mycket piggare och allt :)
Vi åkte hem hit och åt lite mat, sen kom det tre tjejer till och vi hade projektarbets-möte. Jag och Ewe fixade med grönsaker och dipp, mamma med blåbärspaj. Vi har kommit väldigt långt och jag ser fram emot, och är även väldigt nervös inför konserten vi ska ha i januari. För er som inte vet så ska vi samla in pengar till barncancerfonden..

När alla åkt hem satte jag mig i massagestolen en stund, å ni kan tänka er hur skönt det var. Så nu ska jag inte sitta här vid datorn så jag får tillbaka det onda i rygg och axlar igen. För det vore ju dumt..

Ska strax gå och sova :) Puss & Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0